ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ სატელეფონო მხარდაჭერის სრულყოფილად წარმოებას თუმცა, ეს ხშირად შეუძლებელია. არის პერიოდები, როდესაც სატელეფონო მხარდაჭერაზე მოთხოვნა საშუალოზე ბევრად დიდია, რაც იწვევს მომსახურების ხარისხის გაუარესებას.
🤙 ჩვენი მხარდაჭერის საათებია (ტელეფონი/ელ-ფოსტა/Viber/WhatsApp/Messenger):
აქედან გამომდინარე შესაძლებელია სატელეფონო მხარდაჭერაში იყოს შეფერხება. გთხოვთ, ყველა მოთხოვნა გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტაზე help@laptops.ge ან Messenger-ზე. ჩვენი ჯგუფი მაქსიმალურად სწრაფად გიპასუხებთ.
ასევე, მომხმარებლებს, ვისაც ადგილზე მოსვლა გნებავთ, შეგახსენებთ, რომ ჩვენი კომპანია არ ფლობს მაღაზიას და გვაქვს მხოლოდ ოფისი, სადაც მიდის მიმდინარე საქმიანობა. მხოლოდ წინასწარი შეთანხმებით არის შესაძლებელი შერჩეული პროდუქტ(ებ)ის დათვალიერება.