• საგარანტიო  მომსახურება უზრუნველყოფს საგარანტიო პერიოდში პროდუქტის უფასო შეკეთებას, შეკვეთის მიღებიდან 5 დღეში კი, მის შეცვლას, ან დაბრუნებას იმ შემთხვევაში თუ: პროდუქტის დიზაინი ან მახასიათებლები არ ემთხვევა საიტზე განთავსებულ ინფორმაციას; პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი; ან პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას. საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართზე.
  • საგარანტიო ტალონის შევსებისას ოპერატორი აუცილებლად უთითებს ბრენდს, ნივთის დასახელებას, მოდელს, სერიულ ნომერს, შეძენის თარიღს, მომხმარებლის სახელსა და გვარს, საგარანტიო ვადას, ჩვენი კომპანიის ბეჭედს და ჩვენი წარმომადგენელის ხელმოწერას.
  • გაითვალისწინეთ! როდესაც ჩვენი მხრიდან სრულად ხდება პირობების შესრულება, შენაძენს არავითარი ხარვეზი არ აქვს და თქვენ უბრალოდ გადაიფიქრეთ შეძენა, ნოუთბუქების შემთხვევაში ჩვენ დაგიბრუნებთ თანხას 10%-ის დაკავება-გამოკლებით. აქსესუარების (კომპონენტები, სადენები, მეხსიერების ბარათები, და სხვა) დაბრუნება არ ხდება.
  •  

    საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება

    • ფიზიკურად დაზიანებულ პროდუქტზე, მაგ: გატეხილი, გაკაწრული, ჩაჭყლეტილი, დამწვარი, დამდნარი და სხვა;
    • სითხით გამოწვეულ დაზიანებაზე, იმ შემთხვევაშიც თუ მოდელის სპეციფიკაციაში მითითებულია წყალგამძლეობა;
    • პროგრამული უზრუნველყოფის დაზიანებაზე;
    • დაზიანებული ქარხნული სერიული ნომრის მქონე პროდუქტზე;
    • პროდუქციის ექსპლოატაციის ნორმების დარღვევის შემთხვევაში;
    • არასტანდარტული ქსელის ძაბვით დაზიანების შემთხვევაში;
    • პროდუქტზე, რომელზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები შესრულებულია მესამე, არა ჩვენი წარმომადგენელი პირის მიერ.
    • სერვის ცენტრი ვალდებულია შეაკეთოს დაზიანებული პროდუქტი საგარანტიო ტალონში მითითებული პირობების შესაბამისად.
    • შეაკეთოს პროდუქტი სერვის ცენტრში მიღების მომენტიდან მომწოდებლის საგარანტიო პირობებში მითითებულ ვადაში.

    პროდუქტის დაბრუნება/შეცვლა შესაძლებელია თუ:

    • პროდუქტის დიზაინი ან მახასიათებლები არ ემთხვევა საიტზე განთავსებულ ინფორმაციას.
    • პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი;
    • პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას.

    Laptop.ge თანხას აბრუნებს ყველა ზემოთ ჩამოთვლილ შემთხვევაში მომხმარებელთან შეთანხმებით. თუმცა გაითვალისწინეთ: თუ პროდუქტს შენარჩუნებული აქვს ყველა ფუნქციონალური მახასიათებელი, თუმცა, შეინიშნება ვიზუალური ხარვეზები, კომპანია აბრუნებს მხოლოდ თანხის 60-90%-მდე ნაწილს.

    საგარანტიო მომსახურების მისაღებად საჭირო პროცედურა

    • დააფიქსირეთ პრობლემა Laptop.ge-ს სერვის ცენტრში ან ქოლ ცენტრში.
    • თუ დისტანციური ინსტრუქტაჟის შედეგად პროდუქტის ექსპლოატაცია მაინც ვერ ხერხდება, ვიწყებთ საგანტიო პირობების შესრულებას.
    • ინფორმაციას დასაბრუნებელი/შესაცვლელი პროდუქტის შესახებ ვიღებთ არა უგვიანეს 5 სამუშაო დღისა. პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნებაზე განაცხადის გაკეთება შესაძლებელია შეკვეთის მიღებისთანავე, ხარვეზების არსებობის შემთხვევაში.
    • საჩივრის მიღების შემდეგ ხდება პროდუქტის დიაგნოსტირება.
    • ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში ვახორციელებთ პროდუქტის შეკეთებას, დაბრუნებას, შეცვლას, ან გადახდილი თანხის სრულად ან ნაწილობრივ კომპენსირებას.

    საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება შემდეგი დასახელების პროდუქციაზე:

    • პროგრამული უზრუნველყოფა;
    • ქსელური მოწყობილობები;
    • მაუსები;
    • სადენები;
    • ნოუთბუქის ჩანთები;
    • როუტერები;
    • Wi-Fi და Bluetooth ადაფტერები;
    • სვიჩები;
    • სხვადასხვა ტიპის აქსესუარები.

    გაითვალისწინეთ, რომ საგარანტიო მომსახურების მიღება შეუძლებელია ტალონის დაკარგვის შემთხვევაში.