ხშირად დასმული შეკითხვები

 

❓ რას ნიშნავს განახლებული ლეპტოპი? მეორადია? ნახმარია? ❓

ჩვენ გთავაზობთ, როგორც განახლებულს (ახალივით), ისე ახალ ლეპტოპებს. ყველა ლეპტოპს აღწერაში და ფოტოზე მითითებული აქვს სტატუსი “ახალი” ან “განახლებული”.

განახლებული არ გულისხმობს შეკეთებულს. ჩვენ აშშ-ში ლეპტოპებს კორპორატიული გარემოდან ვყიდულობთ (მეორადთან შედარებით იდეალურ მდგომარეობაში). შეძენის შემდეგ ჩვენი და ჩვენი ამერიკელი პარტნიორების მიერ ჩატარებულია საკმაოდ დიდი სამუშაო იმისთვის, რომ ეს ლეპტოპები არაფრით იყვნენ ახალზე ნაკლები.

ტარდება ყველა დეტალის ვიზუალური და პროგრამული დიაგნოსტიკა, საფუძვლიანი წმენდა, თერმოპასტების/თერმობალიშების შეცვლა, სტრეს ტესტები, ახალი კომპონენტებით გაძლიერება (SSD მყარი დისკი/RAM მეხსიერება/ელემენტი), სისტემის და პროგრამული უზრუნველყოფის დაყენება (Windows, Drivers, BIOS) და ა.შ.

გაიგეთ მეტი განახლებული ლეპტოპების შესახებ, გაეცანით ჩვენს სტატიას: https://laptops.ge/refurbished-vs-new

ყველაზე მარტივად ადგილზე ან გზაში მყოფი ლეპტოპების სანახავად გამოიყენეთ ჩვენი ონლაინ მაღაზია: https://laptops.ge/From499GEL (სასურველი ლეპტოპის შესარჩევად ისარგებლეთ ფილტრებით).

ჩვენთან. ყველა ლეპტოპს აქვს გარანტია (განახლებულს 6 თვე ხოლო ახლებს 1 წლიდან. ზუსტი პერიოდი მითითებულია პროდუქტის აღწერაში). გაეცანით საგარანტიო პირობებს: https://laptops.ge/pages/warranty-and-returns


❓ მაღაზია სად გაქვთ? 

ჩვენ მხოლოდ ოფისი და საწყობი გვაქვს თბილისში, ალ. ყაზბეგის 47-ში. ვართ ონლაინ მაღაზია. შოურუმი არ გვაქვს. თუმცა, შესაძლებელია ონლაინ შერჩეული მოდელების ოფისში ნახვა, წინასწარი შეთანხმებით.

გაითვალისწინეთ, რომ ახალი პროდუქცია არის შეფუთული, საწყობში და შეფუთვის გახსნა არ ხდება. ხოლო, განახლებული მოდელების ნახვა შესაძლებელია ფოტო/ვიდეო მასალით ან ადგილზე, შეთანხმებული ვიზიტით.

ჩვენი ლოკაციაა: 🌐 https://goo.gl/maps/PxtK2LfUXrFSSkyq5

🤙 ჩვენი მხარდაჭერის საათებია (ტელეფონი/ელ-ფოსტა/Viber/WhatsApp/Messenger):

☑ ორშაბათი-პარასკევი 11:00 - 19:00
☑ შაბათი 12:00 - 17:00
☑ კვირა დასვენება

🤙 დაგვიკავშირდით

📞 +995 579 00 33 04
📧 help@laptops.ge
💙 http://fb.me/laptops.ge/


❓ ანგარიშსწორება როგორ ხდება? ❓

ადგილზე ნაღდით ანგარიშსწორება მხოლოდ ოფისში ხდება, სხვა შემთხვევებში არის წინასწარ, რადგან ფოსტასთან/საკურიერო სერვისთან ანგარიშსწორება დაკავშირებულია ძალიან დიდ საკომისიოებთან.

ჩვენთან შეკვეთა და ანგარიშსწორება საკმაოდ მარტივია:

✔ თიბისი ბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ საქართველოს ბანკი (განვადება ინვოისით)
✔ კრედო ბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ ტერაბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ SPACE ბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ საბანკო გადმორიცხვა (თიბისი ბანკი, საქართველოს ბანკი)
✔ ონლაინ გადახდა (Visa/MasterCard/Amex) საიტიდან
✔ TBC Pay-ს აპარატებიდან (იურიდიული პირის ანგარიშზე თანხის შეტანა. შპს იქომი ს/კ 405341679)

უფრო დეტალურად გაეცანით შესაბამის გვერდს: https://laptops.ge/pages/how-to-buy


განვადება გაქვთ? ❓

⚠ განვადება კეთდება შემდეგ ბანკებთან (36 თვემდე):

✔ თიბისი ბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ საქართველოს ბანკი (განვადება ინვოისით)
✔ კრედო ბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ ტერაბანკი (ონლაინ განვადება)
✔ SPACE ბანკი (ონლაინ განვადება)

გაითვალისწინეთ, რომ ყოველთვიური გადასახადი, პერიოდი და სხვა დეტალები არაა ჩვენზე დამოკიდებული და გამოგიჩნდებათ ონლაინ განვადების გაკეთების პროცესში, დასრულებამდე.

პირველი ნაბიჯი, რაც უნდა გადადგათ არის ლეპტოპის შერჩევა. ისარგებლეთ ბმულით: https://laptops.ge/From499GEL და ფილტრების მეშვეობით შეარჩიეთ სასურველი ლეპტოპი.

პროდუქტის შერჩევის შემდეგ, ონლაინ განვადების გასაკეთებლად, გადადით პროდუქტის გვერდზე და დააჭირეთ ლურჯ ღილაკს “განვადებით შეძენა”. ამის შემდეგ სისტემა ავტომატურად გადაგამისამართებთ კალათაში, საიდანაც შეძლებთ ერთი დაჭერით სასურველი ბანკის გვერდზე გადასვლას და ონლაინ განვადების გაკეთებას.


 მიწოდების სერვისი თუ გაქვთ? ❓

ლეპტოპების მიწოდება მთელი საქართველოს მასშტაბით უფასოა, ხოლო სხვა პროდუქციის მიწოდება 7₾-დან, მისამართის მიხედვით.

ჩვენი კომპანია თბილისში პროდუქციას 1 სამუშაო დღეში მოგაწვდით ხოლო, რეგიონებში საქართველოს ფოსტას ესაჭიროება 2-4 სამუშაო დღე.


❓ გარანტია თუ აქვს ლეპტოპებს? ❓

ჩვენს ყველა განახლებულ ლეპტოპს გარანტია აქვს 6 თვე ხოლო, ახლებს მოდელის მიხედვით. დეტალები იხილეთ ინდივიდუალურად, პროდუქტის აღწერის ბოლოში.

👉 გაეცანით საგარანტიო პირობებს: https://laptops.ge/pages/warranty-and-returns